mandag, november 27, 2006

Distre

Pokker. Nå har jeg rotet det til igjen. Jeg er ikke flink til å skrive ned ting, og jeg er enda mindre flink til å huske ting. I dag er det første møte i fotoklubben. Jeg sitter i styret og har vært med på å planlegge oppstart i flere måneder nå, skulle tro jeg ville klare å huske første møte. Men neida. Etter ferien ble alle slike detaljer blåst ut av hodet mitt, og når jeg ble spurt om jeg kunne ta senvakt i dag (til 18:00) for å få kabalen til å gå opp i biblioteket sa jeg ja. (Nå skal det sies at det hadde jeg trolig gjort uansett, for vi har et lite personalproblem om dagen.) Jeg har OGSÅ sagt ja til å holde en liten introduksjon til grunnleggende filbehandling klokka fire...

Jeg som hadde så god samvittighet når jeg dro på jobb i dag! Pga senvakt startet jeg ikke før 10:00, men klarte alikvel å stå opp klokka sju - og rakk å vaske hele leiligheten! Den gode følelsen varte helt til jeg kom på jobb og så mailen fra lederen i fotoklubben med påminnelse om dagens møte...

3 kommentarer:

KnutR sa...

Du vet slike gule lapper?
Kombinert med gaffatape kan de festes omtrent på absolutt alt mulig, inkludert pannebrasker og underarmer. :)

Ta gjerne ideen som et pittelite hint. *mihi*

Stjernesøkeren sa...

Je... Eller den fine tingen i Outlook som heter KALENDER og som vi liksom skal bruke til sånt no. Med fine funksjoner som varsler både sent og tidlig *sukk*

Anonym sa...

En kveld skulle jeg holde et foredrag på en ungdomsklubb - forberedte meg hele dagen, spiste middag, og så var det hele glemt gitt.

De ringte når det var slutt, og lurte på hva som hadde skjedd.