onsdag, november 01, 2006

Bibsys

Sitter her på kurs og dingler med beina. Så langt har det vært en gjennomgang av det man vanligvis er borti i bibsys utlåns-del, dvs akkurat de tingene jeg har jobbet med i et halvt år nå. Ser av programmet at det skal komme mer om reserveringer senere i dag - der har jeg tenkt å være slem og stille ekle spørsmål, for vi har hatt problemer med bøker som reserveres og settes til avhenting vs hvilket dok-id man har reservert på. Det skjer en krasj der ved utlån. Innen den tid leker jeg forum-junkie. Morgendagen skal ta for seg purringer og andre festlige ting jeg overhodet ikke har vært borti, det bør bli noe mer interessant enn gårsdagen og dagen ><

Sko og skjørt funket ok sammen, ble i det minste godkjent av Øystein (selv om han aldri egentlig har likt de skoene). Tenkte å ta et bilde, men mobilkameraet mitt har dødd på seg - jeg må levere den inn (bare et halvt år siden den ble kjøpt, så det bør være garanti på den enda).

Digger å ha noen dager i Oslo. Selv om det er kaldt og vått og miserabelt er det ganske ok å rusle ned til sentrum fra høgskola. Jeg hadde det faktisk veldig bra det året jeg studerte her! Masse gode minner :)


[Edit: sier kursholder "sant'ja" en gang til så skriker jeg!]

5 kommentarer:

Elin sa...

Var koselig å studere med deg! Gleder meg til café!

Anonym sa...

Er det en tronjæmmer du har fått til kursholder, eller?!

Skal på kurs i utlån i micromarc i neste uke, og det er ikke alltid ting henger så godt og logisk sammen der heller asså ;-)

Stjernesøkeren sa...

lunacia: jaaa, kjempekos å gå på kafe etter å ha vært "på skola" igjen! *lengte litt tilbake*

må treffes litt raskere igjen ;)

olava: jepp, tronjæmmer så det halve hadde vært nok :) fryktelig koselig og flink altså, det er ikke det. det er bare den der sant'ja for annahver setning som gjør meg smågal...

Anonym sa...

The hot librarian Vet hvordan det skal gjøres... Scroll til 16.oktober 2003

Stjernesøkeren sa...

hehehehe - huff da.

desverre sjeldent alkohol er involvert i bibsyskurs... burde kanskje vært det? *vurdere medbragt for morgendagen*