torsdag, september 13, 2007

Fine fine dagen

Det er en fin dag! Det er ingen spesiell grunn til at det er en fin dag, den bare ER fin :)

Etter noen uker med mye sykdom og teite tenner og sure damer på jobben og kaos på kontoret og rot i stallen og mye annet surt er det såååå godt å sitte å kjenne at ... jo, verden er faktisk et bra sted igjen!

Kaffe i koppen, radio på øret, sol utenfor vinduet, hesten står på stallen og venter på en laaang fiiiin tur i godværet etter jobb. Jeg er totalt raka fant, blakk to dager etter lønning - men det er ok. Jeg har satt inn penger til mat og huslån på felleskontoen, betalt litt av det jeg skylder Øystein etter ferietur, betalt stall-leia og fått skodd hesten. Da bør det egentlig holde ut måneden. Med mindre jeg går tom for linser ... må nesten hjem og sjekke...

Lille-Mona på stallen var med meg på ridetur i går, og trivdes såpass godt med Almingsen at hun vil ta henne for meg på onsdager - DEILIG! Jeg jobber sent på onsdager, og det er uansett godt med en fridag fra stallen i uka. Jeg har også fått låne lille gul (han heter Junior, men som eneste fjording på stallen blir han bare kalt lille gul) på tirsdager frem til jul, så da kan jeg ta med meg Anders på rideturer igjen.

Verden har en tendens til å ordne seg til det beste for meg :)

Ingen kommentarer: