onsdag, desember 12, 2007

Impulskjøp

Etter å ha hatt jerngrep på egne innkjøp før jul, slik at vi skal ha nok penger til alle julegavene, så har vi nå foretatt tidenes impulskjøp. *kremt* Jeg har jo nevnt det før, at vi har snust rundt på boligmarkedet... Vel, på søndag så vi en tomannsbolig ute for salg i det området vi har markert som "kjerneområde". På mandag var vi på visning - i går tenkte vi, og i dag kjøpte vi o_O

Bygges nå, antatt ferdig i slutten av januar, vi har satt ønsket overtagelse 15. februar. So there.


16 kommentarer:

Anonym sa...

oj - gratulerer!

AM sa...

Heyhey, gratulerer til dere boligkjøpere fra en annen boligkjøper! Det er jammen meg en god følelse!

Anonym sa...

Gratulerer med kåk! :)

Heidi Fleiss sa...

Gratulerer :D

Stjernesøkeren sa...

Takke takk :D *happyhappyjoyjoy*

Ja Snuppings - det er herlig! Men enda herligere blir det bare vi får solgt leiligheten ;) Jeg kjenner at vi får et lite logistikkproblem underveis her...

Stine sa...

Haha! Så morro! Gratiss! :D
Spennende da! Med helt nytt hus og greier. Er det stor tomt også?

Sætrekjeksen sa...

Å herregud! Har du kjøpt hus Trude??!! Herregud! Herregud... Gratulerer så mye! Herregud!

Stjernesøkeren sa...

Nei, ikke spesielt stor tomt :) 500 kvm på oss - stor nok forsåvidt, plass til utegård til kattene, rosene mine og masse solingsplass :D Er geniale solforhold der!

Sætrekjeksen sa...

Rosene dine??

Stjernesøkeren sa...

Jeg har fullstendig rosedilla :D Utenfor leiligheten har jeg fått plantet noen Rosa rugosa, for de tåler alt >< Men her kanskje jeg kan plante litt forskjellige :)

Sætrekjeksen sa...

Sånn bortsett fra at du høres ut som MIN MOR, hehe... så synes jeg det er helt herlig! Var bare i litt sjokk! Gratulerer så mye Trudelutt! :)

Stjernesøkeren sa...

Jeg veeet ;) Det er liksom ikke helt for en 26åring å digge roser, men sånn er det bare ^^

Sætrekjeksen sa...

Skremmende tegn...skremmende. men så var vi aldri helt normale var vi vel? :) Blomster er koselig. Har endel selv om jeg så skal si det, men jeg samler mer på knapper. :)

Stjernesøkeren sa...

Ingen ved sin fulle forstand ville funnet på å kalle oss normale :D Iallefall ikke etter å ha sett oss på ridetur!

Sætrekjeksen sa...

Jeg satt akkurat isted og fortalte noen på jobb og Lauvås Pipo, Ringenes Herreskogen og oss som faktisk lekte at vi var med i Ringenes Herre! De lo godt! Vi er ikek normale! :) Og takk og lov for det!

Snart tretti sa...

Gratulerer, så herlig!! :)