mandag, juli 30, 2007

Utgiftspost

Jeg har gjort det igjen! Brukt penger på noe jeg sikkert egentlig ikke har råd til... Jeg har kjøpt meg en travsele, i lær.


Jeg får jo låne Anne sin sele så mye jeg vil, men jeg liker ikke å låne utstyr! Det er så kjedelig hvis noe skulle gå i stykker, og det er fort gjort når man kjører med litt fart i skogen slik jeg og Alma gjør. Og at jeg vil fortsette å kjøre er det ingen tvil om, for Alma elsker det! Jeg merker faktisk at hun kan bli lei og litt grinete hvis jeg bare rir henne over lengre tid - det har helt sikkert noe med muskelbruk å gjøre, og vil bli bedre jo mer jeg rir henne... Men så lenge jeg og synes det er moro å kjøre så er det jo greit å ha utstyret til det :)


Nå mangler jeg bare en roadcart. Desverre koster de langt mer enn jeg har råd til nå - fra 4000 og oppover. Hvis noen kommer over en brukt en til lavere pris (gjerne en som har fått litt medfart, for jeg har en bestefar som tryller med metall og tre) så gi meg en poke!

1 kommentar:

Anonym sa...

Og hvis ikke, så er det bare å spare og spare til du får råd... :)