torsdag, april 19, 2007

BIBSYS brukermøte

I går hadde jeg masse ideer om hva jeg kunne blogge om etter BIBSYS brukermøtet som ble avsluttet i går (med mindre du er en bibliotekleder og er tilstede i dag også). Men i gårkveld døde tastaturet mitt hjemme, og nå kommer jeg ikke på noe fornuftig å skrive...

For min del ble det ikke avslørt noe nytt og spennende fra BIBSYS' side, det var helt greie temaer som ble tatt opp, og de fleste foreleserne var flinke og morsomme å høre på. Selv fant jeg (ikke overraskende) andre halvdel av tirsdagen mest interessant, med emner som DigitAlt og Bibliotek 2.0.

Middagen på tirsdagen var herlig, syngedamen imponerte, og det sosiale på topp.

3 kommentarer:

Elin sa...

Så bra at du koste deg... For min del blir det nok mye Harry Potter fremover. ;)

Unknown sa...

Jeg så det på bloggen din :)

Stjernesøkeren sa...

OI! Magne? Dæven, her må man holde tunga rett i munnen :) Det var seffle meg som skrev forrige kommentar.