onsdag, januar 03, 2007

Vel overstått!

Jul overstått, nyttårsaften overlevd. Sitter i biblioteket og ser solen skinne inn de store vinduene. Kjenner pulsen nærme seg maks på tanken ved web-arbeidet som står foran meg denne måneden: Vi flytter sidene våre inn i nytt, lekkert design, og i den sammenheng må det skrives om og omstruktureres og i det hele tatt. Jeg er heldigvis ikke alene om å skulle flytte sider, men tror ansvaret for biblioteket, skriftseriene og forsknings-sidene blir nok å ta seg av på et par snaue uker. I løpet av måneden bør jeg også få vite om jeg får fast stilling her, eller plutselig er arbeidsledig igjen. I det hele tatt en spennende måned :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende tider å gå i møte skjønner jeg!
Jeg får følge med på sidene deres og se :-)

Heidi Fleiss sa...

Godt å se at influensaen har gitt seg. Du får ha lykke til med jobben, og la oss håpe den blir permanent!