mandag, oktober 23, 2006

Jobb sikret

...enn så lenge iallefall. Ser ut til at jeg i første omgang får fornyet vikariatet til sommeren. Det er en start!

I mellomtiden prøver jeg å få med meg mest mulig slik at jeg blir uunværlig - og sannelig har jeg klart å få fingeren med i mye rart: jeg sitter på websidene for biblioteket, jeg er it-support for de andre bibliotekarene, og jeg gjør så mye jeg kan av øvrige bibliotekoppgaver. I tillegg sitter jeg i web-gruppa for den nye webpubliseringsløsningen høgskolen skal over til, samt er i gang med kurs for å bli superbruker i det nye arkiv/administrasjonssystemet.

Jeg kan ikke se hvordan de skal ha råd til å bli kvitt meg ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aldeles glimrende!

Husk å forhandle lønn når du får ny kontrakt også, da. :-)

Anonym sa...

Så bra at du blir litt lenger, da. Og så får du fortelle hvordan det går med publiseringsløsningen.
Jeg skal på kurs i vår om litt over en uke, det blir spennende!