torsdag, september 28, 2006

Lykkeliten

Snille naboen! Og snille venninnen til naboen! Naboen har egen hest, og på stallen der den står er det også en nydelig liten kaldblodshoppe som jeg fikk ri på tirsdag. Etter en hyggelig prat med eieren (Anne) - som har håp om å kunne bruke hoppa (Alma) til trav, men som mangler tid til tilstrekkelig trening, ble det slått fast at jeg skal få lov til å bruke Alma så og si så ofte jeg vil. Jeg skal stå for kondistrening, Anne skal ta seg av styrketreningen.


Alma står på Algarheim, like ved en koselig skog med masse stier og traktorveier i. Hun er kaldblods slik jeg liker kaldblods best: liten, blid, ivrig og veldig behagelig å sitte på.


(Det er ikke Alma på bildet altså - det er Mikke og meg høsten for en del år siden.)


2 kommentarer:

Øystein sa...

Knall! Og så har du endelig muligheten til å få tilbake noen reale lårmuskler. ;-)

Stjernesøkeren sa...

absolutt! ikkeno som er så lekkert som digre lår!