onsdag, desember 06, 2006

Jobbsøker

Sånn. Da var jobbsøknad levert på "min" jobb.

Vikarstillingen jeg har hatt siden mai blir avsluttet over nyttår, ettersom damen som har vært borte kommer tilbake. I tillegg skal bibliotekarstillingsbrøken kuttes ned - MEN samtidig har en bibliotekar gått av med pensjon, og IT-bibliotekaren har blitt lokket over til grønnere marker (eller fler utfordringer eller hvordan det var ;) Savner deg Karianne!), så det er en ledig stilling her. Sjefen har (wohoo!) gitt uttrykk for at hun gjerne vil beholde meg, men slik reglene er må stillingen lyses ut. Nå må jeg søke, stille på intervju, og full hurramegrundt.

Det var litt rart å levere en søknad hvor de beste referansene oppgitt er biblioteksjefen og kommunikasjonsdirektøren i samme organisasjon som jeg søker jobb i...

Kryss fingrene for meg!

4 kommentarer:

AM sa...

..tærne også! :)

Stine sa...

Krysses alt som krysses kan!

Anonym sa...

Hyggelig å være savnet! Jeg var innom og så hvor fine skiltene er blitt - og har økt omsetningen til firmaet fordi som leverte hos dere - for nå er det bestilt like skilt til vårt bibliotek ;-)

Om markene er så mye grønnere har jeg fortsatt ikke bestemt meg for om jeg synes, men tiden vil vel vise!

Miamaia sa...

Krysser også fingrene. Driver selv også og søker på en jobb, en relevant jobb, til og med. Men jeg er ikke sikker på hvor begeistret jeg egentlig er...Samtidig vet jeg at relevante jobber innen min sjanger ikke vokser på trær, så da må jeg bare søke på alt som måtte dukke opp.